Skönt med sömn

Träningen gick sådär, vann och förlorade och spelade avgjort. Vi spelade varken bra eller dåligt, men vi var nog inte så pepp som vi borde, trots det så var det roligt. Älskling kom till mig förut, han ska sova här. Imorgonbitti ska jag ut och springa, sedan kanske jag ska åka och fixa passet om mamma orkar följa med och inte är magsjuk. Börjar kl 12 och har tre lektioner, slutar halv 5, lite drygt.

Jag har hört att det ska bli sommarvärme här i Sundsvall i helgen, 20 grader, inte dåligt. Då ska jag vara ute en massa och äta glass! men man ska väl inte ha för höga förhoppningar. Gud så jag längtar till sommaren, då är det Göteborg som gäller och den nya Harry Potter filmen har ju premiär också, det är något att se fram emot.

Nu börjar jag bli riktigt trött, har nyss läst en stund och det blir jag oftast trött av på kvällarna så det är inte så konstigt. Ska krypa ner och mysa med älsklingen och sedan sova. Det ska bli riktigt skönt med en gnutta sömn.

Godnatt!
/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0