Söndag - 090426

Nu är det mindre än en månad tills jag och brudarna drar iväg till Turkiet, och det kommer att gå fort tror jag. Fast nu är det ju kanonväder här i Sverige också så vi ska inte klaga på vädret mina vänner. Jag till och med brände mig igår, och då var solen stark kan jag lova. Har fått mycket färg i ansiktet också, men idag ska jag fokusera på att få lite färg på mina snövita ben. Någon molnig dag ska jag sola lite solarium också, innan Turki liksom för att det är behövligt.

Gårdagen var en riktigt bra dag som spenderades mestadels med Tess och Linda. Vi var först på birsta, kollade runt lite, shoppade och fikade ute i solen. Jag köpte en jättefin tunika/klänning på Vila, ett par röda solglasögon och en present till lillebror Felix (presentkort på lekplaneten). Vi åkte hem till Tess pappa och satt där på baksidan och solade till middagstid då vi åkte hem och åt jag och Tess. Första gången jag åt grillat i år vart igår då, hur gott som helst. Senare åkte jag till Milla och vi gick på promenad och sedan åt vi äppelpaj och tittade på Robinson och lite hockeymatch som Sverige vann med 7-1. Promenerade hem senare på kvällen och hade inte mycket att göra så jag gick och la mig.

Skulle springa nu på morgonen men det fina vädret hindrade mig, jag tänkte att jag ska vänta tills ikväll då det blir lite svalare. För idag ska det bli varmt och det tackar vi gudarna för, tack och bock. Jag ska sitta ute en massa idag och kanske ta mig några promenader och även läsa litegrann. Sedan ska även min lillebror firas.

Nu ska jag ut i solen!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0