Tandvärk och annat

Träningen var helt okej, vi körde mycket passningsspel idag och mycket kondition. De sista 20 minuterna fick jag sätta mig på sidan för att jag fick migrän och hade tandvärk sedan tidigare. Jag kunde verkligen inte fortsätta spela för då hade jag svimmat, var riktigt yr där ett tag. Bortsett från det så fick jag ut mycket av träningen och det var trevligt att alla var på bra humör.

Jag hade rätt i att jag skulle vara helt död när jag kom hem, kommer somna när som helst. Fikade fil och blåbär förut, det är namnam och nyttigt men nu mår jag bara illa känner jag. Ligger i sängen just nu och jag känner att ögonlocken håller på att falla ihop. Det är nog ett tecken på att det är dags för mig att sova. Jag måste ju vara pigg imorgon då jag ska till tandläkaren kl 8 och sedan in till stan och hämta passet.

Hoppas att det blir fint väder imorgon också som idag, har hört att det skulle vara det. Jag hjärta värme och sol.
Godnatt på er!
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0