The sun is shining

Jag blir så himla glad av det här vädret, har suttit ute i solen och läst Ljudet av ditt hjärta som vanligt. Men nu kan jag tala om för er att den är utläst och jag typ storbölade i slutet, den är verkligen gripande. Jag är så sugen på att börja läsa 4an nu, Så länge vi båda andas, men man vill ju ha någonting att läsa i sommar också så jag väntar ett tag med det. Fast jag medger att det är väldigt lockande när jag nu sitter och tittar på boken. Men nej! jag får inte...inte än.

Har tagit en paus från solen, men inte långvarigt. Ska snart ut i solen igen och gå på en promenad. Tråkigt nog tror jag inte att någon är på att gå med mig men jag kan lika gärna gå själv. Just det, jag fikade tårta och annat gott förut, och Felix blev glad över presenten. Den här dagen kan nog inte bli bättre. Jag försöker att förtränga hur mycket skolarbete jag har att göra, för jag orkar verkligen inte sätta mig ner med massa plugg en sån här fin dag. Nej, det går inte för sig i min värld. Jag älskar sol och värme ♥



Promenad var det ja!

Kommentarer
Postat av: Helena

ÄLSKA SOLEEEEN! :D och boken, den är så himla bra :') men vi kan försöka hålla oss från fyran tillsammans :) synd att vi inte bor nära varandra för jag ville också ut gå med nån :(

2009-04-26 @ 14:16:18
URL: http://mildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0