Torsdag - 090402

Ni måste väl ha förstått att jag bara lurades igår när jag sa att jag hade färgat håret blått och rosa, det var ju första april. HAHA. April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!

Idag började jag kl 10 med muntligt historieprov med Sara, det gick bra, blev klart godkänd. Åt lunch, pizzaslize som jag ångrar att jag åt, jag ska ju vara nyttig! Tänkte gå ut och springa men jag tror inte att det blir av, huvudvärken har inte gått över, måste nog kolla upp det. Hade psykologigenomgång och sedan såg vi på film på religionen, Narnia, hur bra som helst. Slutade typ kvart i 4, då åkte jag hem till mamma. Har ätit och tittat lite i tidningar.

Nu ska jag gå ut med vovvarna en stund och prata med älskling.

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0