Torsdag - 090409

Idag är det skärtorsdag, och första dagen på påsklovet, även en väldigt rå och kall dag. Jag gillar inte det här vädret som ligger över Sundsvall just nu, absolut inte! Jag vill ha sommar, sol och varmt. Fast först och främst vill jag ha Turkiet, och nu är det inte långt kvar alls.

Jag kan tala om för er att jag är överlycklig idag, vet ni vad som gjorde mig så himla glad då? Jo, ett inköp på HM. Nämnligen en skinnjacka som jag har tjatat om i flera veckor nu. Åkte med mamma för en stund sedan och köpte den, och jag älskar den. Är det någonting man verkligen verkligen vill ha så ska man köpa det tänkte jag, och jag har velat haft en så länge nu så, jag är nöjd.

Här är godbiten min


För övrigt så har jag inte varit ute och sprungit idag med tanke på att jag knappt kan gå normalt pga. träningsvärk sen igår. Sedan så behövde jag rikligt med sömn så jag sov längre än tänkt. Men skit samma, får göra det imorgon uppe hos moster i Gubböle, inga problem det inte. Ska åka till min älskling efter maten och umgås med honom innan vi båda åker. Han åker inatt någon gång tror jag och jag åker imorgon på förmiddagen var det tänkt.

Nu är jag så hungrig så jag håller på att smälla av, vill ha mat nu!!! Men jag lär få vänta ett tag till...

/Isabelle

Kommentarer
Postat av: jenny

vilken snygg bella :D jag har en fast svart :-)

2009-04-09 @ 16:58:31
URL: http://jjmasn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0