Torsdag - 090416

God dag folket :)

Vaknade runt 10 idag, då gick jag upp och åt gröt som blev min frukost dagen till ära. Jag skulle egentligen ut och springa klockan 9 men jag var så himla trött så jag sov vidare och sen såg jag att det snöade ute, då blev jag inte så pepp så jag åt frukost istället. Ska springa senare idag, mot eftermiddagen innan maten eller något sådant. Först blir det rapportskrivande som jag inte är ett dugg peppad för, jag sitter här och gruvar mig för att sätta igång. Jag tittar på böckerna och känner bara avsky, det är inte så motiverande.


Nu är det bara 3 dagar + den här dagen av lovet, sen börjar skolan igen. Det går alldeles för fort, tiden bara flyger förbi. I och för sig kan ju det vara väldigt bra så det blir den 23:e maj snabbt! och när vi kommer hem går det bara en vecka och sedan slutar vi skolan för att gå på sommarlov. På tal om sommarlov så kommer jag nog vara pank hela sommaren, har sökt typ 10 jobb, har fått svar från ett att jag inte fick det och sedan har jag inte fått svar från något mer. Det känns lite surt att gå en hel sommar utan pengar, då kan man inte åka buss, äta glass, festa, ja kort sagt, man kommer nästan inte kunna göra någonting roligt. Lite pengar kommer jag ju att spara från resan och sådär så jag har lite till göteborg och sådär men utöver det kommer det att bli tufft.

Nu ska jag se till att få någonting gjort, wish me luck guys :)
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0