6 dagar kvar!

Nu är det endast sex dagar kvar tills skolan börjar, gud så höga förväntningar jag har på det kommande och sista läsåret. Det ska bli så roligt att träffa alla samlade igen, det gör mig nästan lite tårögd. Jag älskar verkligen min klass, alla är så himla goa och snälla. Två år har gått och det är endast ett kvar tillsammans! det ska vi ta tillvara på allihopa.

Idag har jag bara suttit och tittat på massa Gossip girl avsnitt, hur bra som helst. Har inte kunnat slita mig från det en sekund typ. Snart ska jag i alla fall göra det och ta bussen in till stan för en fika och förhoppningsvis lång pratstund med mina tjejer - Mathilda, Dallan, Lollo och Helena. Det ska bli riktigt mysigt.


Här har ni oss i tjejgänget - Dallan och Jenny
Bakre raden fr vänster: Malin, Mathilda, Helena, Linn, Elin, Madde
Nedre raden fr vänster: Lollo, Jag

Kommentarer
Postat av: Helena

det ska bli skönt att träffa alla! :)<3

2009-08-23 @ 23:03:19
URL: http://mildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0