Boktips

Jag har blivit helt fast för läsning nu för tiden och det är inte vilka böcker som helst jag brukar läsa utan det är böcker skrivna av en helt otrolig författarinna, irländska Marian Keyes. Hon skriver mest dramabaserade berättelser som oftast utspelar sig i Irland eller Storbrittanien. Jag har endast läst två av hennes böcker, Sushi för nybörjare och Can you keep a secret? (Mina hemligheter på svenska). Hon har även skrivit böcker som Vattenmelonen, Änglar, Är det någon där?, Sista chansen, En oväntad semester, Å andra sidan och En förtjusande man. När jag läser hennes böcker så lever jag verkligen in i berättelsen och de är alltid så otroligt spännande och dramatisk som jag gillar dem. Böckerna handlar om allt mellan otrohet, kärlek, shopping, skönhets och jobbproblem. Så för er som gillar detta stuk på böcker så rekommenderar jag verkligen att ni läser hennes böcker!

Just nu håller jag på att läsa Anybody out there? (Är det någon där? på svenska) och den är hur bra som helst trots att jag inte har kommit långt. Mitt mål är att läsa alla hennes böcker i samlingen, helst på engelska för att det är så jag gillar det. Gör det ni också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0