Fredag - 090821

Godmorgon allihopa! (ni få som läser min blogg).

Det kändes meningslöst att vakna kl 9 imorse då jag inte har någonting speciellt inplanerat för dagen. Men som sagt måste jag vänja mig inför skolan då jag måste kliva upp två timmar tidigare till och med. Somnade på stört igårkväll och vaknade sedan mitt i natten av att jag ramlade ner för en bro i min dröm och var alldeles svettig, inte okej dröm. Höjd är verkligen min största fobi. Jag kunde i alla fall somna om efter ett tag och det var ju skönt.  Vaknade till min irriterande alarmsignal "GODMOOORGOOON, godmorgon lilla sömntutan, det är dags att gå upp nu, klockan är mycket...osvosv", då var jag uppe ganska snabbt, haha.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer och fötter. Jag vill verkligen göra någonting med tanke på att jag varit så rastlös på senaste. Jag tänkte gå på spinningen med Madde halv 5 idag och det ska bli grymt skönt. Senare ikväll ska jag till Vickan från laget och fira henne för att hon har fyllt 18 för några dagar sedan, får hoppas att det blir roligt.

Appropå födelsedagar så fyller min vän Jenny 18 år idag, GRATTIS till henne!

Nu ska jag se vad alla ska göra idag!
Ha en bra dag.
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0