Fredag - 090828

Hejsan allihopa!

Idag har jag varit på norra berget med skolan och haft aktivitetsdag. Det var faktiskt roligare än vad jag väntade mig. Alla blev först indelade i lag och sedan tävlade vi mot varandra på olika stationer. Det gick inte så bra för mitt lag men vi hade riktigt bra teamwork. På slutet spelade vi brännboll där jag gjorde en förstaklassvurpa, haha riktigt roligt! Dock förlorade vi. Sedan var det indianbrottning, jag fick möta den starkaste och smidigaste killen på hela skolan och jag flög som en vante ner på marken en bit bort, dagens! haha. Det vart en trevlig dag i alla fall och roligt att träffa de nya ettorna.

Fick skjuts med Malin hem och då var jag så himla trött så jag sov en stund och sedan drack jag en kopp kaffe för att kunna hålla mig vaken. Skulle nämligen åka in till ego och avverka ett spinningpass med Mäddie. Jag blev piggare när jag kom dit och passet gick riktigt bra men jobbigt, precis som det ska vara. Jag åt tacos när jag kom hem, satt inte helt fel. Därefter tog jag en dusch och nu har jag satt mig ner och börjar känna av träningsvärk (redan?:o). Är verkligen helt slut i kroppen och megatrött!
 
Ska vara med älsklingen ikväll och vi ska nog ut och åka lite med Empa eller hur det nu var. Helst av allt skulle jag bara vilja mysa, äta något gott och kika på en film. Men vi får se hur det blir.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0