Lördag - 090822

Hejsan allihopa!

Spinningpasset igår gick fantastiskt bra, var riktigt peppad och körde i ett högt tempo hela passet ut. Därefter åkte jag till alnö, mötte Sanna och Malin och vi åkte bort till Vickans fest. Efter en timme kände jag att jag inte mådde så bra så jag tog bussen därifrån hem till älskling.

Vaknade runt halv 11 imorse, sent jag vet, men Stefan kan ju ligga och sova hur länge som helst så. Vi åt litegrann och sedan kom pappa och hämtade mig för att vi skulle övningsköra. Det gick riktigt bra idag, i alla fall stundvis. Det blir bättre eftersom, övning ger färdighet. Jag tränade mycket på att backa och parkera idag och ska nog fortsätta med det nästa gång också. Älskar att köra bil!



Ikväll ska jag nog till Julia som ska ha 18års party för att hon fyller år idag, grattis till henne! Hoppas att det kommer många från klassen, det skulle vara roligt.

Ha en bra dag!
/Isabelle



Kommentarer
Postat av: ida

Snygg header! :)

2009-08-22 @ 21:03:44
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0