Måndag - 090831

Hejsan allihopa!

Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjorde i helgen, åtminstone till det psykiska. Jag har istället åkt på en förkylning! Har halsont, rinnande näsa och sedan får jag ont i huvudet när jag drar in det. Det kom igår efter att jag hade varit på träning i 4 timmar med laget, jag nästan visste att det skulle slå ut efter det. Men men, vad gör man? Försöker vila och kurera sig så blir det bra sedan. Jag kanske har fått svininfluensan...

Har varit i skolan idag, började 09.15 med geografi i en timme och sedan var det dags för skolfoto. Vart som vanligt missnöjd med det enskilda fotot men jag tror att gruppbilden blev rätt så bra. Efter skolfotograferingen åt jag lunch och gick på stan ett tag med Mathilda och Dallan som shoppade litegrann (själv är man pank!!!). Hade ingen mer lektion så jag slutade efter lunch.

Har träning ikväll men jag vågar inte vara med så jag ska sitta på sidan och kika istället, bättre än ingenting. Innan så ska jag troligtvis övningsköra med mamma, hoppas!


Dagens outfit: (ursäkta mitt fettoface!)
Skjorttunika - Gina tricot
Leggings - Gina tricot
Linne - Gina tricot
Klocka - Fått av älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0