Onsdag - 090826

Andra skoldagen avklarad då... och en evighet kvar. Ledsen för dålig uppdatering igår, jag var ute och övningskörde med mamma och sedan åkte jag till Stefan för lite moppeaffärer. Han följde även med mig hem efteråt så det vart myskalas innan sovdags.

Idag började vi kl 10, planerade det sista till aktivitetsdagen och sedan gick vi på låååånglunch. Fortsatte med lite information om projektarbetet, fick handledare osv. Jag ska göra mitt projektarbete med Dallan och Mathilda från min klass och vi ska ha ett kvällsevent om unga kvinnors självkänsla, det ska bli riktigt roligt att genomföra. Kristin (min mentor, engelska- och samhällslärare) blev våran handledare och jag tror att det ska fungera bra.

I väntan på bussen hem från stan gick jag och mina vänner på bokia för att de skulle införskaffa sig lite skolmaterial, onödiga utgifter. Är hemma just nu och tittar ut genom fönstret, regnregnregn. Det verkar inte bli någon träning idag... inte för min del i alla fall. Tänker inte springa i ett lerigt spår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0