Positiviteten flödar

Godmorgon :)

Älskling kom till mig igår vid tolv,  rätt sent men jag är ändå glad att han kom. Vi somnade till följd av det väldigt sent också då jag inte var så trött och ville se på Gossip girl. Det lät inte speciellt socialt, men då kan jag också tala om att han satt vid datorn han med och gjorde saker han skulle, fair.

Den här dagen kommer att bli en av de tråkiga, jagharingentingattgöra dagen. Vet ingenting speciellt jag ska eller måste göra idag, ganska trist. Älskling ligger och sover för tillfället men jag orkade inte sova något mer. Jag vaknade runt 9 idag faktiskt, duktigt av mig. Jag måste ta det steg för steg när det gäller att ställa om mig inför skolan. Känslan som svärmar runt mig just nu är positivitet, idag känns det som att det blir en bra dag och att ingenting får gå fel. Det är så skönt att känna att positiviteten flödar i kroppen, man blir en mycket gladare person. Håller ni med mig?


Tummen upp för att det blir en bra dag idag!

Solen skiner idag, kanske man ska ta en uppfriskande promenad! Sen ska jag övningsköra också kom jag på, det behövs verkligen.

Ha en bra dag, tänk positivt!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0