Dan före dopparedan!

Hejsan allihopa!

Mår toppen just nu, dock är jag väldigt trött då jag klivit upp runt 5-6 de senaste tre dagarna och sovit lite på nätterna. Det är smällar man får ta när man har körlektioner och halkbana mitt i allt. Förresten, nu är det looooov! Så grymt skönt att slippa skolan och jag har inget plugg alls att ta itu med, så istället kan jag fokusera på att ta det lugnt och på körkortet.

Imorgon är det även JULAFTON! Jag kan inte fatta det, är inte inställd på det alls. Det kommer som en chock varje gång någon pratar med mig om det. Jag har ingen julkänsla i kroppen, det är inte okej dagen före julafton. Jag brukar alltid vara en sådan som älskar julen och sitter och räknar ner dagarna, men inte i år nej, det gick alldeles för snabbt.

Jag och Stefan flyttar ju om 5 dagar så har inte kunnat köpa många julklappar med tanke på hyra och inredningsartiklar osv. Vi var och storhandlade för någon dag sedan på ikea, jysk och jula, fick med oss massa fint och nyttigt. Fick ju även lön idag och betalade in en halv hyra och var även på ica maxi och köpte ett jättefint bäddset, det kommer passa mycket bra till vårat sovrum. Köpte även en julklapp till min lillebror Felix.

Ikväll ska jag spela bingolotto med familjen + Jimmie, kommer känna mig som en gammal tant, hehe.

Här är lite av de saker som älskling och jag har inhandlat till lägenheten:

Matbord (vi köpte ett svart)


Dammsugare


Mikrovågsugn!

Bestickställ


En hylla (fast svart)

Handdukar och badlakan (svarta och gräddvita)




Hoppas att ni alla får en riktigt härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

vart har ni köpt lägenheten? :)

2009-12-23 @ 20:08:21
URL: http://annaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0