Lördag förmiddag

Hejsan!

Gårdagskvällen vart suverän, åkte till Iggesund som sagt och kikade på matchen och agerade lite materialare. Det var en riktigt bra och spännande match och vet ni vad? Jo, VI VANN!!!!! andra helgen i rad liksom, inte dåligt. Vi hade hela tiden ledningen, efter första perioden stog det 1-0 till oss, efter andra 3-1 till oss och slutresultatet blev inte mindre eller mer än 5-4 till oss! Det stog 4-4 när det var typ 3 min kvar och då fick vi frislag bara någon meter framför motståndarmålet, Madde la en passning till Jossan som hittade en lucka och sköt rakt in i mål, klockrent skott! Det var det avgörande målet. Det känns så jäkla skönt att vi har börjat vinna litegrann, det är bra för vårat självförtoroende!

Ja, nog om matchen. När jag kom hem runt kvart i 11 satt jag och pratade med Ulli, Tess och Jimmie lite och kikade även på utröstningen på idol. Stefan, Empa och Pontus kom sedan och hämtade mig för att vi skulle åka upp till industriområdet och sladda, de ville återuppliva epatiderna tydligen. Jag var så jäkla trött så jag somnade där ett tag men annars var det rätt så okej. Kom hem runt kvart över 1 och då gick jag och älskling och la oss.

Idag är det lördag, mitt i helgen. Klev upp typ halv 12 och åt frukost samt drack kaffe. Stefan åkte hem för att hålla på med bilen så jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar. Håller just nu på att städa rummet för fullt, har kläder överallt... Sen måste jag plugga också, om jag orkar, hehe. Älskling kommer tillbaka hit sen för att Ulli bjöd han på middag, det blir ju gomiddag med kött och potatisgratäng idag, mums!

Tillbaka till städningen.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0