Måndag eftermiddag

Hejsan!

Somnade jättesent inatt, kunde inte sova så jag låg och kikade på beverly hills och sedan pluggade jag körkortsteori, duktigt! Jag gjorde dock inte klart det jag skulle på b-fasen men jag orkade inte. Somnade runt halv 4 så jag hann inte sova alltför mycket.

Klev upp runt 8 och gjorde mig klar för att gå till bussen. Promenaden upp till macken var inte okej, blött och jäkligt. Hade geografi när jag kom till skolan och sedan naturkunskap där vi hade en het diskussion om preventivmedel och grönt sex.

Sitter med Linn i uppehållsrummet, hon pratar om pirripirr som man får när man är nykär. Det är en sådan mysig känsla, Linn saknar den men jag sitter och uppmuntrar henne att det kommer hända när hon minst anar det.

I övrigt är allt piss men jag försöker ta mig samman och bita ihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0