Söndag eftermiddag

Hejsan!

Jag och älskling vaknade upp ganska sent idag och låg och myste rätt länge så jag har inte hunnit skriva någonting hittills idag. Hade egentligen tusen planer för den här dagen kändes det som, jag skulle skriva min debattartikel, köra med pappa, plugga körkortsteori och träna. Det jag gör istället är att dricka kaffe, färga håret, skriva blogg och plocka undan på mitt rum. Träningen börjar ju senare förstås så den hinner jag ju med och ska även komma igång med skrivandet av min debattartikel. Dock kommer körkortet i kläm idag då det känns som att jag varken kommer hinna med att köra eller att plugga körkortsteori, gu vad seeegt.

Det ska i alla fall bli skönt att träna igen, hoppas att det kommer att gå bra! Har extraträning med innebandyn på höglunda. Det känns som att jag har gått upp 20 kg under dessa 3 veckor som jag varit sjuk, det är inte okej. Så den kommande veckan är jag back on track så se upp! Har tappat mycket inom innebandyn också men det ska jag kämpa med att ta igen, känner mig sjukt peppad! Innebandy är något som verkligen kan få mig på bra humör.

I just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0