Tisdag eftermiddag

Hejsan!

Vaknade imorse runt kvart i 9 av att älskling kom inrusandes på rummet och sa att vi var tvungen att åka. Själv låg jag där i sängen och var helt nyvaken, fick kasta mig upp, klä på mig och borsta tänderna och sedan var det bara att åka och hämta upp Pontus och sedan vidare till stan.

När jag kom till skolan la jag mig på soffan och sov ett tag (sällan!) och sedan gick jag och mina classmates och kikade på UF-mässan, det var riktigt trevligt att se allas idéer. Efter det blev det lunch och sedan satt jag mig och pluggade körkortsteori tills geografin började. Så nu är jag klar med c-fasen också, klarade det på första försöket med alla rätt, inte illa. Under geografin satt jag, Dallan och Lollo och arbetade med vårt arbete om befolkning. Därefter slutade vi, jag och Mathilda gick till barista där vi satt ner ett bra tag och drack kaffe varvat med massa prat.

Kom hem för ett tag sen bara och tänkte ta det lugnt och äta lite nu och sedan ska jag ut och köra med pappa. Har ju körlektion imorgonbitti som jag hoppas kan gå bättre än sist!

Dags för mat.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0