Lördag kväll - 090207

Det blev inte så att jag skulle vara med varken Matilda och Stina ikväll av olika anledningar, men vi får ta det någon annan gång helt enkelt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, har ingen bra film på datorn eller nåt. Visserligen håller jag på att ladda ner fler OTH avsnitt men det tar ju sådan tid. Gjorde lite popcorn alldeles nyss, men jag undrar varför egentligen för att jag är inte sugen på det, får spara dem till senare om jag vill ha då.

Min älskling ska festa ikväll, buhuu, men det var ju bestämt sen igår så. Hade velat vara med han nu faktiskt, fast det går ju inte. Får ha en lugn hemmakväll för mig själv och det kommer att bli bra när OTH avsnitten är klar, då är jag nöjd. Är på 4e säsongen nu och det är jättespännande, älskar verkligen OTH, det är så otroligt bra!

Matilda sa förut att hon skulle vara snäll och fixa min design ännu en gång och jag är ytterst tacksam för det, ska bli roligt med lite nytt, då blir det roligare att skriva också. Så imorgon ska min lilla pärla få en dunderbrak-kram bara för att hon är så underbar! ♥

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

<333333333333333333333333333333333333

2009-02-07 @ 23:40:13
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh, tack för kramen sötnos <333333333333

2009-02-08 @ 16:30:45
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0