Måndag - 090216

Nä nu känner jag att det var dags att uppdatera igen, det var ett tag sen, men ni börjar säkert vänja er. Förra veckan var helt okej, hade inte så himla mycket i skolan så det var ganska lugnt. Åkte skidor  med Natur- och Friluftslivskursen i torsdags och det var grymt roligt fast mycket kallt med tanke på att det var -23 grader när vi kom dit. Vi åkte upp på södra berget (massa uppförsbackar) och det var inte så himla jobbigt. Var uppe vid en stuga och åt lunch och fick lite undervisning, sedan var det dags att åka ner igen. Det var grymt roligt att åka nerför med tanke på att jag är så farträdd och slänger mig så fort det går för fort, haha. Ramlade två gånger och en gång fick jag väja undan för att hon som åkte före mig i samma spår ramlade och låg över spåret. Ja, det var ett riktigt äventyr och vi fick oss ett eller några goda skratt.
I lördags var det ju alla hjärtans dag och dagen började med att jag åkte med laget ner till Iggesund för att spela match mot Njutånger. Vill inte berätta så mycket om den matchen, bara att det vart hetsigt, jag fick ett blåöga och domarna sög! Förlorade men det var inte rättvist, menmen, nya tag som vanligt inför nästa match då. Kom hem till Sundsvall vid 5, åt middag, gjorde mig klar, tittade lite på One tree hill och sedan kom älsklingen och hämtade mig för att han skulle bjuda mig på bio. Vi såg The wrestler och den var faktiskt bra enligt mig, lite konstigt slut men jag ångrar inte att vi såg den. Åkte hem till honom efteråt och åt lite hjärtan och myste en massa.

Idag är det en dryg dag men jag försöker hålla humöret uppe, har historia nu och ska börja skriva rapport om hur man såg på förintelsen efter andra världskriget jämfört med nu, tråkigt. Ska ha redovisning idag på psykologin, kommer att få improvisera en del för att jag är inte så förberedd men jag hoppas att det kommer gå bra trots att jag hatar muntliga redovisningar och måste göra det själv.

Nu vill jag ha lunch, är hungrig.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Milla

svar: haha ja men dom e sjukt söta!!!

2009-02-16 @ 10:24:46
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: ida

Haha! Det är kul med längdskidor när man ramlar och slänger sig som vissa brujar göra! :P hahahahahaha :D

2009-02-17 @ 09:38:55
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0