Tisdag - 090224

Idag har det varit en okej dag, eller faktiskt så var det bara morgonen som var bra. Vaknade runt halv 8, klev upp och drack kaffe och åt frukost, gjorde mig klar och åkte in med 09.10 bussen, kände mig riktigt glad och pigg tack vare kaffet, har blivit helt beroende. Hade kultur- och idéhistoria där vi gick igenom lite saker och diskuterade Bellmans naturepistlar, rätt tråkigt. Fick gå på lunch 10.50, tänkte äta vegetariska men den smakade skit så istället gick jag och köpte en tonfisksallad med fetaost på body in motion, nyttigt och riktigt gott. Gick tillbaka till skolan och åt den, sedan hade vi svenska då vi gick igenom massa saker om August Strindberg, höll på att somna så det var riktigt booring. Hade naturkunskapsprov nästan direkt efter och jag kunde alla frågor på provet och gjorde så gott jag kunde, får hoppas på ett bra resultat! Franskan höll på att ta död på mig, kämpade mig igenom lektionen och skulle repetera en massa inför provet på torsdag, men sanningen är den att ingenting av den där skitgrammatiken går in i mitt huvud och sedan är det inte så roligt att bli dumförklarad av sin egen lärare heller, han kan dra åt skogen!

Slutade halv 5 och då gick jag till ego och tränade direkt. Blev rygg och mage idag och innan värmde jag upp med lite löpning och crosstrainer. Det kändes bra, men jag var ganska hungrig vilket jag försökte ignorera. Kom hem till 7 ungefär, åt mat och semla för att det är ju fettisdagen idag minsann och jag älskar semlor. Nu sitter jag och försöker förtänga att jag måste plugga franska, har gett det ett försök men jag fattade ingenting så jag blir bara sur. Istället sitter jag och tänker på min älskling och hur mycket jag skulle vilka mysa med honom just nu istället för att sitta och traggla mig igenom omöjlig franskagrammatik *suck*.

Lid med mig!
/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0