Ge mig styrka

Igår var det en okej dag på skolan, klarade den utan problem. Efter skolan åkte jag hem och tittade på One tree hill och sedan tränade jag. Hann vara med på nästan hela träningen, fast de sista 5 minuterna blev mindre roliga. Vi spelade match som vi brukar göra på slutet av träningarna, jag sprang hemåt och jagade Malin som gick mot mål och på något sätt så blev jag fälld och ramlade med en duns ner på golvet. Ont gjorde det kan jag lova, höll på att svimma där ett tag men som tur var så gjorde jag inte det. Fick skrubbsår och det kändes som att knät hade åkt ur led på något sätt men så var inte fallet. När jag hade kommit hem och skulle gå och lägga mig gjorde det ont och till råga på det låg jag vaken nästan hela natten så det var ju ingen höjdare.

Idag åkte jag in till skolan, kom försent för att jag hade missat den bussen jag skulle ta. Hade en lektion och sedan lunch. Kände mig riktigt deppig och mådde inge bra så jag åkte hem innan nästa lektion, jag orkade verkligen inte vara kvar och jag skulle ändå inte fått någonting gjort. Istället så ligger jag i sängen, vilar lite och tänker på Stefan. Saknar honom så mycket trots att vi bara varit ifrån varandra i 3 dagar hittills, men det är det att han är en bit ifrån mig och jag tror att det är det som gör det mesta. Vill bara få ligga och hålla om honom och känna lite trygghet och styrka, jag fungerar nog inte utan honom, så är det bara, men jag ska bita ihop och Försöka tänka på annat trots att det är svårt när man är ensam, och det är just det jag vill vara nu också, ensam, bara för en stund. Jag brukar inte vara den som vill vara ensam, jag brukar vara den som behöver sällskap och närhet hela tiden men nu vill jag bara vara själv, för att tänka liksom.

Knät känns bra när jag inte böjer på det i nuläget och jag tror att det kommer att bli helt återställt inom kort, men för att vara på den säkra sidan ska jag inte vara med på gympan och träningen imorgon...tror jag.

Men nu blir det One tree hill, är inne på mitten av 3:e säsongen nu, hur bra som helst.

Bjuder på en cambild idag

Kommentarer
Postat av: Matilda

vi får sakna våra pojkar tillsammans <3

2009-01-20 @ 18:08:32
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: #7

Snyggfisen! du måste ju peppa och vila nu inför match på lördan gumsan:) håller tummarna och tårna för att knäet blir bra! :)

2009-01-22 @ 11:21:55
Postat av: Anonym

och jag klarar mig inte utan dig! Men nu är jag hemma och om två timmar är du här med mig, äntligen! <333

2009-01-22 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0