Idag kan jag säga God morgon

Just för att det är en God morgon. Fick sova lite längre, gjorde mig klar utan problem och sedan tog jag bussen in till skolan där jag är nu. Har pluggat lite franska med Lollo, ytterst lite med tanke på att jag redan kan glosorna, vi gick endast igenom texten vi ska kunna. Kl 10 har jag kultur- och idéhistoria, hoppas att det kommer att gå bra för att jag känner mig rätt positiv idag.

Idag är det två stycken från Stockholm här och sedan kommer det 30 personer från Övik som tydligen ska kika på vår skola. Det visste jag redan igår, fick lite insideinformation av en av tjejerna som har kommit från Stockholm.

Massa plugg står på dagens schema, ingenting annat. Nu ska jag gå och ha Kul (kultur- och idehistoria).

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: gillar att länka! :D

2009-01-13 @ 16:59:37
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0