Let's dance ikväll

Det ska bli grymt kul att se på Let's dance ikväll tycker jag, dels för att Blondinbella är med och för att jag tycker att det är roligt med dansprogram. Med Let's dance är det ju väldigt roligt också med tanke på att det är lite känt folk med. Så det ska bli riktigt roligt!

Vad tycker jag om att Blondinbella är med då? Jo, jag tycker att det är rätt spännande med tanke på att hon är rätt så allsidig...men! Kan hon dansa? Det återstår ju att se förstås, det kan gå både bra och dåligt. Personligen så har jag inte så mycket emot henne, hon har ett intressant liv och jag följer hennes blogg så jag anser att det inte är något större fel på henne. Det är ju inte så att jag ser upp till henne men hon har ett sådant fartfyllt liv och det händer så mycket för henne och jag tycker att det är roligt att läsa om det. Jag vet inte om jag kommer rösta på henne, det beror ju helt på om hon är duktig på det hon ska framföra! Hoppas att det kommer gå bra, men man vet ju aldrig, det kanske inte är hennes grej.

Hur tror ni det kommer att gå för Blondinbella i Let's dance?




Kommentarer
Postat av: Anonym

HON KOMMER VINNA FÖR JAG SKA RÖSTA VARJE VECKA!!!

2009-01-10 @ 17:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0