Varför så mycket på en gång?

Fel att bara sätta uppgifterna och proven på olika dagar?! Det skulle underlätta en hel del. Nu ska jag berätta för er att tills på torsdag ska jag ha skrivit en uppsats, en essay, tränat på historian och på franskan för då har jag nämnligen inlämningsdag (2 inlämningar)+ att jag har ett prov och ett franskaläxförhör. Hur mycket tror dom att jag pluggar egentligen? Jag får lägga ner all min tid på att plugga och visst lönar det sig ibland men det är ingen som tänker på att jag mår dåligt av det, för det gör jag verkligen. Jag har sådan stor press på mig och vill lyckas bra men det kan jag inte göra när det blir såhär, jag är ingen toppelev som kan allt, så är det bara. Jag blir så arg när jag tänker på att jag inte kommer att klara det för så känns det verkligen.

Usch, jag har så himla mycket jag måste göra nu så jag har inte tid att skriva mer. Hoppas att alla har haft en bra dag och mår bra för det gör inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0