Söndag - 090705

Goddag allihopa!

Grym kväll igår, kan sammanfattas med dessa ord: drickaspel, skratt, vandring, bajamaja, tomas ledin, dans, oscar, oxfilérulle, karusell, nattbuss! Hade riktigt roligt vilket var väldigt oväntat med tanke på att det brukar vara så att när man har förväntat sig att någonting ska bli roligt så blir det bara skit, men så blev det inte. Tack för en kanonkväll allihopa!

Idag mår jag prima, dock sov jag väldigt länge, till kl 12. Det är inte likt mig, men någon gång ska väl det hända också. Har ätit frukost som bestod av tunnbrödrulle med multivitaminjuice, mums. Nu sitter jag här och tar det lugnt bara. Har bokat in ett bodypumppass idag på EGO, så jäkla efterlängtat att träna med Madde igen, då känns det som förut. Jag ser verkligen fram emot att träna idag med tanke  på att jag inte har tränat på EGO på snart 2 mån för att jag bara har sprungit hela tiden, wasted money. Men nu gäller det, nu ska jag bli fit for fight igen, yeah. Kl halv 5 gäller det.

Morgonlooken, mjukiskläder och en knut + en mysmin



Kommentarer
Postat av: ida

Svar; Jaa! Visst är han :) Jag ville bara ta med mig han hem! :)

2009-07-05 @ 21:08:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina

HAHA! tack själv! Förutom att mina fötter är mos av alla som trampat på dom och de äckliga bajamajorna så hade jag kalaskul! :D

2009-07-05 @ 23:25:50
URL: http://linslusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0