Tuff första träning

Och tränaren som sa att vi skulle börja lugnt, haha. Visserligen är det väl lugnt om man jämför med de kommande träningspassen. Först värmde vi upp 500 m och sedan sprang vi 5 km, jag, Madde och Malin sprang tillsammans för att vi höll samma tempo så det kändes skönt. Det var inte jobbigt heller så det märks att mina löpträningar har gett resultat. Vi fortsatte med massa benstyrkemoment, sjukt jobbigt då jag hade träningsvärk sen bodypumpen igår och mina ben kändes som tunga stenar. Jag tog mig i alla fall igenom det med min envishet och mitt mentala tänkande. Fortsatte med styrka i armar, mage, rygg och lite mer ben (fast stillaståendes) och avslutade med några sjukt jobbiga intervaller. Bra träning, men väldigt tuff och jobbig. Tråkigt att vi bara var 5 stycken också. Nu känns det riktigt skönt, men benen viker sig lite då och då, haha.

Jag väntar fortfarande på att Stefan ska höra av sig, men det gör han inte. Pratade med honom idag men han vill inte prata med mig så då behöver han inte det heller. Det är bara det att jag saknar honom så mycket och jag känner verkligen att jag inte klarar mig utan honom, min älskling... Har aldrig varit såhär förälskad i någon och han betyder så mycket för mig. Han är även det första jag tänker på när jag vaknar. Därför är det jobbigt att inte ens få prata med honom. Menmen, vad gör man?

Nu ska jag se på en komedi som heter Surf Dude eller nåt och sen sova! Kommer dock tänka på min älskling hela tiden under filmen eftersom att vi ofta brukar se på komedier och båda älskar det... typiskt.
Godnatt
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0