Bara en sak kvar

Nu är jag klar med samhällsuppsatsen som blev 6 sid och även min lilla "rapport" om beteendeperspektivet till psykologin, blev endast 1½ sid dock men jag tror att det räcker. Nu har jag bara en sak kvar att göra och det ska jag göra på söndag med hjälp av min kära pojkvän. Då kan ni ju nästan gissa vad det är va? Jo, matematik b, hemprov i geometri. Det är 7 uppgifter och jag har redan gjort 3 så jag har 4 st kvar, de ska jag få hjälp med för de var supersvåra. Utöver de 4 talen i matte så har jag absolut ingenting annat att göra i skolan. Egentligen skulle jag göra en komplettering i matte kap 3 för jag fick ett poäng ifrån G men nu ska jag tydligen inte göra det, får G i matte b endå hoppas jag för jag har ju fått stabilt G och VG (nästan MVG) på tidigare prov. Oj vad jag tråkar ut er med skolprat, ska sluta med det nu, för jag har ändå ingenting mer att berätta, haha. Eller jo, jag ligger på VG i specialidrott men jag kan utveckla det till ett MVG nästa skolår, låter prima det. Punkt slut om skola.

Sitter hos älskling nu och väntar på att han ska komma in från garaget. Han sa att det skulle ta högst 40 min därute men nu har det typ gått en timme, den segproppen. Jag vill ju mysa, se på film och äta vattenmelon. Japp, jag ska vara nyttig ikväll, men det ska inte Stefan för att han ska äta godis den jäkeln, haha. Jag har redan ätit en megachokladboll idag när jag fikade med Malin, Mathilda och Madde på Wayne's tidigare under dagen. Gud så gott det var, nu blev jag nästan lite sugen, men nej det får jag inte. Får ångest när jag inte kan dra ut på en springtur för att jag är förkyld. Jag är duktig och tar det lugnt istället för att det ska bli sämre.

Skönt att det var sista skoldagen idag, nästa vecka blir det bara massa skoj! Det ser jag fram emot. Har innebandyturnering på måndag vilket ska bli grymt roligt, ska både döma och vara med och spela. På tisdag har jag två "lektioner", på onsdag ska vi på någon hemlig utflykt, på torsdag är det betygssamtal och på fredag är det avslutning, bra vecka!

Imorgon blir det bilutställning och sedan hamburgarförsäljning med klassen, blir nog en bra dag.

Det är tråkigt att sitta här och vänta ensam...

Kommentarer
Postat av: V I L J A ♡

Tjingeling! tittar in och önskar dig en härlig onsdag (:

2009-06-24 @ 10:41:27
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Matilda

vart har du tagit vägen då? :o

2009-06-24 @ 14:23:17
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0