Fredag - 090605

Vad tråkigt och kallt väder vi har här i Sundsvall, för någon dag sedan var det ju så varmt och härligt. Det är synd för nu vill och behöver jag verkligen värme. Det är ju inte så tröstande att det ska vara skitväder i helgen heller... så typiskt när man ska på cruising imorgon och allt...

Sov i alla fall hos älsklingen inatt och igårkväll pluggade jag och sedan tittade vi på en jätterolig film, Little man var titeln på den. Var rätt trött så jag somnade direkt efter filmens slut.

Idag var det meningen att jag skulle hem på morgonen innan jag åkte till skolan för att fixa några saker men så blev det inte, var så himla trött så jag låg kvar och tog bussen 09.20. Hade jeopardy på samhällen vilket var rätt roligt och sedan åt vi lite lunch. Snart börjar svenskalektionen, tror inte att vi ska göra någonting speciellt dock. Har specialidrott kl 2 i en halvtimme sedan också.

Ikväll ska jag plugga, springa och vara med älsklingen! Blir bra det.

/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0