Lördag - 090627

Är less på att ursäkta mig nu så nu får ni helt enkelt glädjas åt att bloggkänslan har kommit tillbaka för mig!

Jag kan säga att detta sommarlov har börjat riktigt bra, har tagit det lugnt, promenerat, sprungit, umgåtts med vänner och pojkvän, varit pank, varit i Stockholm och solat och badat litegrann sedan jag skrev sist. Helt perfekt helt enkelt. Dock har jag inget jobb och tjänar inte ett korvöre men jag ser det positivt, jag får njuta av sommarens fina väder fullt ut och umgås med vänner och pojkvän när jag känner för det (förutom när dem jobbar förstås).

Jag kom hem från Stockholm igår, hade varit där sen i tisdags. Åkte dit med familjen (pappa, ulli, felix och jimmy) och hälsade på släkten (faster, man, kusin, man och barn och en till kusin). Vi var på skansen, på stan, var ute och åt osv. Vi hade allmänt trevligt helt enkelt. Jag shoppade tyvär ingenting mer än ett armband där och det är ju lite trist men å andra sidan är det inte roligt att gå på stan med sina småbröder, i alla fall inte i Stockholm. Vi hade i alla fall kanonväder varje dag och det satt ju inte fel direkt. Nästan allting var perfekt för min del och jag vill åka tillbaka dit snart igen!

Idag är det kanonväder här i Timrå/Sundsvall och kanske hela Sverige. Det gör mig verkligt lycklig. Just nu sitter jag ute på en filt och steker i solen, det är skönt men börjar bli lite för varmt så jag måste snart gå och svalka mig i poolen som jag gjorde även för en stund sedan bara. För övrigt så väntar jag på Stefan som ska komma och hämta mig om ett tag för att vi ska åka in till birsta, jag måste uträtta ett ärende och han ska umgås med Alex (killen som han är kontaktperson åt).

Ikväll är det inplanerat middag och party hos Malin i Söråker, hon fyllde nämligen 18 bast igår! Grattis i efterskott brudeeeen! Det blir nog en kanonkväll!

Lägger in bilder från Stockholm så fort jag har lagt in dem från pappas och Ullis kamera. Nu ska jag njyta av vädret till fullo. Ha en riktigt bra dag!

/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Malin

DEt var as roligt att du kom:D:D

2009-06-28 @ 16:10:12
URL: http://maliiinwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0