Måndag - 090601

Tillbaka till skolan, känns lite tungt men det är ju bara den här veckan ut som man behöver plugga och ligga i. Nästa vecka ska vi bara göra massa roligt så det är inget betungande. Har lite saker att göra den här veckan, har naturkunskapsprov imorgon, tal i engelska och psykologi på torsdag och inlämning av samhällsuppsats på fredag. Är orolig över talet men jag tror att det ska gå bra, eller jag måste intala mig själv det.

Åkte till älsklingen igår, dock blev inte kvällen som jag trodde men den slutade i alla fall bra. Vaknade ruskigt tidigt imorse, halv 7! Kände mig som en zombie och fick skynda mig till bussen. Började kvart över 8 och hade historia i en halvtimme kanske, nödvändigt (eller så inte). Så nu har jag hål, lunch om en kvart. Har en lektion till och sedan ska jag gå och fika! har saknat det.

Ikväll ska jag plugga en massa och sedan ska jag ut och springa med tanke på att innebandyträningarna har slutat. Har saknat att springa också så det ska bli ruskigt skönt.

Förresten, idag är det den 1a och det innebär att svenska sommaren börjar! Det ska bli den bästa.

Ha en bra dag!
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: elisabeth och charlina

jätte fin blogg:)



Rösta gärna på oss som veckans blogg hos http://feliciaholmgren.blogg.se/ och http://mirelabrkic.blogg.se/ . skulle vara jätte gulligt :)

Tack!

2009-06-01 @ 23:35:37
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0