Not what I imagined

Skoldagen har rent ut sagt varit ett helvete för mig. Fick reda på resultatet på nationella i matte, det vanliga matteprovet och även naturkunskapsprovet som jag gjorde imorse. Fick ig i nationella vilket jag dock redan visste, klarade heller inte matteprovet då jag var ett poäng ifrån G, men som tur är så ska jag få göra en kompletteringsuppgift muntligt imorgon så jag klarar G. Naturkunskapen orkar jag inte berätta om egentligen men jag kan säga att jag är sjukt besviken på mig själv. Fick en total blackout under provet och det känns inte så bra med tanke på mitt betyg. Jaja, fortsätt peppa, inte deppa!

Som sagt så skulle jag egentligen springa vårruset idag men istället har jag varit hemma och skrivit på mitt tal som jag snart är klar med, jag vet vad jag har kvar om man säger så. Har varit något flitig faktiskt. Vart sugen på att gå ut och springa men då tänkte jag att jag istället kan ägna mig åt älskling ikväll och gå på ego och träna imorgon efter skolan. Jag sprang ju trots allt igår också så jag behöver inte ha jättedåligt samvete.

Är så himla trött nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Älskling är här och sitter och pluggar medans jag bara vill krypa ner och mysa med honom, tråkigt. Men han har tenta imorgon så jag förstår att han vill gå igenom det, jag är en stöttande flickvän precis som han är en stöttande pojkvän, därför går vi bra ihop då det gäller att stötta varandra.


Me and the world's greatest boyfriend!

Ska gå och stoppa i mig lite kvällsfika nu så att jag kan sova, kan inte göra det annars. Ska vara olydig och inte gå på mentorn imorgon 09.15 så jag börjar istället kl 12 med idrott, mycket bättre.

/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Helena

aaw vad söta ni är!

2009-06-03 @ 17:17:55
URL: http://mildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0