Bloggfri helg

Hejsan allihopa.

Har haft en bloggfri helg då jag knappt suttit vid datorn någonting. Jag tänkte att jag skulle berätta lite om vad jag har gjort under helgen.

I fredags var jag med Milla och Matilda, vi gjorde inte mycket, satt vid datorn oså. På lördagen var jag först och tränade Afropowerdance på ego med Madde och Elin, det var riktigt skönt och roligt. Åkte hem till Stefan efter och låg och myste hela tiden. Åkte hem och gjorde mig klar för Linns supercool 18! Var där till kl 6 och det började riktigt bra kan jag lova. Jag hade en kanonkväll med massa roligt folk, en helt lyckad kväll helt enkelt. Sov hos Stefan vilket var riktigt mysigt och på söndagmorgon/dag åkte han till stan och jag åkte hem och gjorde mig klar. Stefans föräldrar kom och hämtade mig och sedan hämtade vi upp Stefan för att åka på deras släktträff i Sidsjön. Det var riktigt trevligt och roligt att träffa några från hans släkt. Vi åt våfflor och satt och pratade massa. Var hos Stefan hela kvällen, pluggade lite och sedan hade vi myskväll med film och popcorn. Så har min helg sett ut, det har gått jättefort tycker jag...

Idag är jag tillbaka i skolan och har måndagshistoria, usch så tråkigt det här är. Kommer ingenvart på min rapport för att allt är så himla förvirrande just nu, vet inte hur jag ska lägga upp resultatet. Går till typ 4 idag för att jag har specialidrott, drygt! Ska plugga när jag kommer hem och sedan ska jag träna, Värsta cupen ikväll ju!

Nu ska jag återgå till mitt arbete.
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0