Humörsvängning

Träningen gick rätt så bra, förutom att jag inte hade turen med mig och att jag fick jätteont i halsen någonstans i mitten av träningen. Hostade upp halva lungorna tror jag, inte skönt. Så nu är man sjuk då, passande när jag ska hålla tal imorgon och allt, men jag ska dit trots det och få det gjort. Är inte så nervös just nu men imorgon kommer jag svimma an nervositet tror jag för inte kan jag allting utantill eller, nejnej. Även om jag skulle det innan jag startade upp talet så skulle jag ändå glömma allt när det väl gällde. Usch, att prata sådär inför folk är inte riktigt min grej, men det är ju någonting som man måste kunna så jag har väl inget annat val.

För övrigt har jag mått piss sedan jag kom hem från träningen, det började med att jag kände mig lite deppig och sedan började jag tänka på allt och då försvann mitt lugn som jag har byggt upp. Allt kändes helt plötsligt så himla stressigt bara sådär. Jag ville att Stefan skulle komma men han hade inte tid så jag blev ensam i alla fall...

Nu känns det lite bättre när jag ligger ner och inte behöver tänka så mycket. Jag försöker förtränga många tankar och det verkar fungera då jag ligger ned och bara slappnar av. Jag behöver sömn nu, men jag känner en sån oro i kroppen så jag kommer inte kunna sova. På träningen var jag glad och när jag kom hem ändrades det bara, snacka om humörsvängning. Det är jobbigt sånt här, vet inte hur jag ska hantera det. Men men, nog för mig ikväll/inatt.

Ska ta och sussa nu så jag orkar upp imorgon!
Godnatt.
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas du snart kommer på bättre humör <3 längtar tills lördag!

2009-03-24 @ 11:24:00
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0