Jag har gjort det!

Nu är mitt tal avklarat så det känns bra, och det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Innan jag skulle hålla talet kändes det som att jag skulle kräkas, så nervös var jag, som tur var så blev det bättre när jag började prata och på något vis var det skönt att vara först ut och sätta ribban. Är rätt så nöjd trots att jag pratade lite längre än väntat och det är skönt att ha det gjort.

Har nyss haft naturkunskap, känner mig så trött så det var en dryg lektion. Ska ha franska om ungefär en kvart, med en ny lärare! Det ska bli spännande då jag har hört att hon är snäll och glad. Slutar halv 5 och då ska jag hem och äta, sedan ska jag till kära Matilda Burström och umgås och plugga med henne, det ska bli trevligt! Jag ser inte så mycket fram emot att plugga men väldigt mycket att vara med Matilda :)

Imorgon är det studiedag och det betyder att jag ska sitta hemma och plugga järnet, har massa religion och samhälle att plugga så. Förhoppningsvis hinner jag vara med älsklingen också, det vore nice.

Nu ska jag packa ihop och pallra mig över till andra sidan och ladda för franska!

/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Karina T

Oj, vad skönt att talet är över! Jag har det på fredag, har inte skrivit det än men är hur nervös som helst!!!:O

2009-03-25 @ 11:17:07
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0