Skönt med lov

Det har varit en riktigt skön helg med massa mys och härligheter. Var med älskling i fredags, vi tog det lugnt och tittade på film oså. På lördagen var vi ute och sprang och sedan åkte jag och jobbade vilket gick sådär, men det kan ju inte alltid gå jättebra förstås. Gick till älsklingen efteråt och kikade på film och sov. Igår (söndag) åkte Stefan till backen och jag spelade match, sista matchen för säsongen.

Vi mötte Klockarbergets BK och vann med 1-2, det var skönt att avsluta serien med en vinst och det var även en fördel för oss för annars hade vi nog inte kommit på den platsen som vi hamnade på till slut. Vi kom på 7:e plats av 10 vilket inte är så dåligt för att vara oss som är nya i div.3. Jag tycker att vi har gjort en kanonsäsong tillsammans trots små berg- och dalbanor ibland. Det har varit så himla roligt och det känns tomt nu när det inte är några fler matcher, men vi fortsätter ju att träna så det känns ju bra.

Nog pratat om innebandy. Var med älsklingen igårkväll också, han kom hit och vi såg på film och myste som vanligt. Vi såg Hit and run och Patrik 1,5, den första var sådär, lite småbra medans den andra var väldigt bra fast det var mycket som jag inte tycker om i den om ni förstår vad jag menar. Såg inte klart på hela Patrik 1,5 för att jag hade så himla ont i huvudet så jag somnade istället.

Idag har jag och Stefan pluggat matte i någon timme på dagen, sedan var vi ute på promenad och efter det åkte han hem medans jag såg klart Patrik 1,5 och såg på en annan film som heter The Women, väldigt bra faktiskt, se den om ni är tjej. Har tränat nu på kvällen, var inte så himla seriöst men väldigt roligt, speciellt när vi spelade match och alla var tvungen att gå på planen istället för att springa, haha. Är med älskling nu, han pluggar matte i min säng stackarn, medans jag ska se på Bolt, tummen upp för det! Det är så himla skönt med lov!

Tack för mig, hej!
/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0