Söndag - 090322

Godmorgon... eller ska man säga goddag?

Vaknade för ungefär 50 min sedan då jag var tvungen att kliva upp med Stefan och äta frukost innan han åkte till jobbet. Har satt igång med pluggandet, skriver på mitt PM nu inför talet. Jag ska på gåbingo sedan med mamma, Arto och syskonen, det var riktigt längesen jag var på det så det ska bli roligt. När jag kommer hem så ska jag återuppta pluggandet igen, känner bara att jag vill gå ut och gå en sväng med tanke på att jag inte har tränat så mycket denna vecka.

Det konstiga är att anledningen till att jag valde att inte träna så mycket denna vecka var att jag var på väg att bli förkyld, och nu är jag det trots att jag inte har tränat någonting, inte bra. Det ska bli skönt att vara ute och gå som sagt, då blir jag piggare också, och mer peppad för att plugga resten av dagen.

Nu blir det till att klä på mig osv. Ska även kolla om vi har batterier så kan jag ta med kameran :)

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0