Tillbaka till verkligheten

Nu är lovet slut och nu är man tillbaka i skolstressen igen, *suck*. Lovet har varit behövligt och jag har nog tagit tillvara på det på bästa sätt genom att sova, träna och bara tagit det lugnt, precis det som man ska göra på ett lov. Fast jag missade att åka skidor så det skulle också ha varit med på lovlistan. Jag var en massa med älskling och hade det jättemysigt också! Nog talat om det underbara lovet, skolan har ju trots allt börjat och det är bara att bita ihop och ligga i.

Hade dubbellektion i historia b imorse, tråkigt. Jag fick tillbaka mitt hemprov och jag fick faktiskt väldigt bra på det, vart helt förvånad. Hade kultur- och idéhistoria sedan psykologi och sedan slutade jag 14.50. Det har varit en rätt så lugn och bra skoldag. Åkte hem till mamma med 3-bussen där jag är nu, har ätit och nu sitter jag och lyssnar på musik. Det blir jobb ikväll, hoppas att Timrå vinner ikväll, det behöver de efter fiaskot i Jönköping.

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0