Tisdag - 090303

Vaknade upp imorse med älsklingen bredvid mig, alltid lika underbart och mysigt. Vi klev upp runt halv 12 tror jag, åt frukost och pratade lite. Sedan åkte han hem medans jag gjorde mig klar och gick upp till mamma. Var i birsta med Matilda O, Matilda B och Milla från ungefär halv 6 till 7, trevligt. Det är vad jag har gjort idag, inte speciellt mycket men jag känner att jag fått mycket klart för mig nu och det känns bra. Skulle egentligen träna idag men det blev inte så, blev så ont om tid så jag får ta det en sväng imorgon innan jag ska vara med Madde.

Jag och Madde ska nämligen plugga imorgon och umgås litegrann, sedan ska jag även klippa mig kl 16, skönt att få håret uppfräschat trots att jag egentligen inte har råd, blä.

Förhoppningsvis kommer Milla sedan, behöver lite sällskap och bara för att hon är så snäll så ställer hon upp.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

dålig uppdatering igen nu bella :(

2009-03-07 @ 22:19:53
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0