Tisdag - 090331

Min huvudvärk går aldrig över...den började i förrgår och jag har fortfarande ont. Jag tror det kan vara på grund av att jag är stressad, men jag har aldrig haft något liknande förut. Jag bestämde mig för att inte gå på skolan idag med tanke på att jag inte ville sitta där med den här huvudvärken och inte få någonting gjort. Istället har jag varit hemma, tittat på film och oth, sedan var älsklingen var hos mig också och nu sitter vi båda hemma hos honom. Blev så rastlös av att bara sitta hemma och ha ont, då vill jag hellre ha någon att ligga och mysa med.

Det känns som att jag måste göra så himla mycket skolarbete men jag har inte ork till någonting just nu, ska förflytta mig från datorn snart också för att det hjälper ju liksom inte mot huvudvärken genom att sitta här. Grejen är ju att jag gör allt skolarbete på datorn också + att jag har glömt en viktig bok på skolan så jag känner mig göralös. Stefan sitter och pluggar och jag har inget att göra, roligt... Har försökt leta jobb också, finns ingenting typ, antingen måste man vara 18 eller så ska man ha b-körkort eller ha jättemycket erfarenhet och jag uppfyller inte dom kraven direkt. Det är lite typiskt. Har i alla fall sökt på landstinget igen och det vore ju bra att ha det som en sista utväg om jag inte får något annat jobb till sommaren.

Har nationellt prov skriftligt i svenska imorgon, missade genomgången inför det som var idag...Hur ska det gå? PANIK!!

Nu ska jag förflytta min stora rumpa någon annanstans!
/Isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0