Torsdag - 090326

Träningen igårkväll gick sådär, vi var bara 6 stycken men gjorde det bästa av situationen. Efter träningen var jag trött och ville sova, men jag var ju tvungen att ligga och läsa på lite till samhällsprovet idag *suck*. Somnade runt halv 1 kanske. Vaknade 07.30 idag, var fortfarande trött men ändå glad. Åt frukost, gjorde mig klar, tog bussen till skolan.

Har suttit och pluggat till provet, kan det ganska bra nu men jag är nervös för vad det kommer vara för fråga, usch, jag hatar när det bara är en fråga. Ska göra det bästa jag kan, något mer kan jag ju inte göra. Ett prov ska inte får förstöra mitt glada humör!

Efter skolan (slutar halv 5) ska jag till mamma och fira Arto som fyller år idag, sedan ska jag sätta mig ner och skriva klart religionsuppgiften och skicka in den innan 23.59. Förhoppningsvis kan jag åka till Stefan när han har slutat jobba ikväll också, det skulle vara perfekt.

Nu ska jag fortsätta min glada dag med en engelskalektion, booring.
Ha en bra dag allihopa!

/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0