Friday - 090508

Har kommit på att engelska är ett mycket snyggare språk än svenskan (det kom jag egentligen på för längesedan) så därför ska mina rubriker endast vara på engelska! Det är mycket bättre enligt mig.

Vaknade med ett rätt så bra humör imorse vilket bådade gått för dagen (inte nationella). Hade nationella, gick piss och åt helvete, precis som väntat. Det är min svaga punkt det där med reading och listening i engelska, får panik helt enkelt och då går ingenting bra. Trots att det gick åt pipsvängen så fortsatte jag vara på bra humör, orkade inte haka upp mig på det där. Så på lunchen köpte jag och Mathilda varsin latte vanilj för att småtrösta oss själva, mums säger jag bara. På svenskan satt vi och kämpade med runskrift så det blev lite hjärngympa för oss. Sedan slutade vi, vilket var kl 13.00.

Satt på torget med Ante och Mathilda ett bra tag, sedan åkte jag hem till mamma där min lillasyster fick fixa mitt hår och sminka mig. Jag pluggade även litegrann, eller satt och läste min historierapport och Julias som jag är opponent på. Fick pizza till middag hemma hos pappa och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tess kom nyss hem med en ballong från birsta, haha. Ikväll kommer det en hund hem till mamma, en rottweiler, älskar sådana hundar så nu är jag lite smått happy.

Vet inte om jag bloggar mer ikväll så... Ha en trevlig kväll allihopa :)
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Camilla

jaa det var verkligen sämst.. nä fyfan... också var det ju någon dum lärare som kom in MITT I PROVET, så då tappade man ju ännu mer fokus, vilken idiot... men minst ett G grejar nog både du och jag :)!

2009-05-08 @ 18:22:37
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0