Imorgon gäller det!

Nu har jag resfeber...tror jag. Vet inte riktigt vad det innebär men jag är riktigt nervös. Håller på att packa litegrann och väntar på att lite tvätt ska bli klart så att jag kan torktumla. Jag fattar liksom inte att vi åker imorgon, det är så himla nära nu. Det ska bli grymt roligt. Är lite smånervös över att åka flygplan faktiskt, det är ju så högt!

Idag ska jag träna lite med Milla på ego, köpa några saker på staden och sedan tänkte jag åka hem till mamma ett tag och hälsa på min moster som är och hälsar på. Efter det måste jag hem och plugga klart det sista och sedan packa färdigt. Sedan beger jag mig till stan för lite 18-års party à la Emelie Sundberg, det ska bli roligt även det.

Nu ska jag göra mig klar!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0