Måndag - 090504

God dag allihopa :)

Sitter på skolan just nu och skriver analys på en målning, inte så himla roligt men jag gör det ändå. Poppar också massa Paramore, då går det ännu bättre. Jag är pigg och pepp idag, blev det efter lunchen då jag hade fått lite kaffe i magen. Var på lite dåligt humör imorse och väldigt trött, men jag tänkte att så kan jag ju inte fortsätta så då var det bara att vända på det hela.

Pluggmusik en måndag


Har en lektion kvar, sedan måste jag gå till biblioteket en sväng och sen ska jag hem och peppa för träning. Blev klar med min historierapport imorse, det känns underbart skönt kan jag lova. Fick några utbrott när det inte gick som jag ville några gånger men till slut fick jag till det, nöjd tjej.

Jag kom på att jag bara går 4 veckor till i skolan, det hade varit 5 om jag inte skulle åka utomlands. Vet ni hur kort tid det är eller? Det är hur lite tid som helst och jag har hur mycket som helst att bli klar med, det kommer bli jobbigt det här. Fast tänk vad skönt när det är klart, då kan jag känna mig nöjd! Jag Ska känna mig nöjd!

Det var bara det jag ville säga för stunden.
Ha en bra dag allihopa!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0