Panikångest

Det är inte bra att jag är sjuk, inte just nu när det är så jobbigt i skolan. Jag får panik då jag tänker på att jag har mer än halva kapitlet kvar att göra inför matteproven + att jag ska fatta det också tills på tisdag och onsdag. Jag kan bara säga att det är helt omöjligt. Jag får ju ingenting gjort när jag måste ligga hemma i sängen och svettas, frysa, vara täppt i näsan och ha ont i halsen, jag kommer ju bara ännu mer efter. Den här förkylningen och febern kom inte lägligt....blir så ledsen när jag tänker på att det finns så mycket som jag behöver göra som jag inte kan.

Jag mår jättedåligt nu, vet inte ens varför jag sitter och skriver det här, orkar egentligen inte. Vill bara sova, men det går inte heller för jag kan inte somna. Får ångest över att jag har gott och småätit massa onyttigt hela dagen också, det gör inte saken bättre. Kan inte Stefan bara vara här....




Kommentarer
Postat av: Helena

gumman då :( krya på dig och gör det bästa av saken, du vet att tillslut får du ihop allt på ett eller annat sätt. Ibland hinner man inte med sig helt enkelt <3

2009-05-10 @ 23:20:26
URL: http://mildaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

du och jag har precis likadant just nu känns det som :( jag önskar verkligen att jag kunde få dig att må bättre <3

2009-05-13 @ 19:22:41
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0