Söndag - 090517

Idag är det endast 6 dagar kvar till Turkiet! Jag längtar grymt mycket. Det ska bli skönt att få komma iväg från Sverige ett tag till en annan kultur och ett varmare klimat. Det pirrar jättemycket i magen för det är endast min andra gång jag åker utomlands och denna gång utan föräldrar, så det är lite spännande. Jag vill börja packa nu, resväskan står här redo att fyllas, dock är det lite tidigt men snart så. Vad fort det har gått egentligen, nyss var det januari och vi tyckte att det var jättelång tid kvar. Nu sitter jag här hemma och det är endast 6 dagar kvar, jag kan inte fatta det. Det kommer att bli ett minne för livet, jag, milla, matilda och matilda i Turkiet/Alanya!

Nog pratat om Turkietresan för stunden, har helvetes mycket plugg framför mig som jag inte orkar ta tag i. Låg och läste lite inför språkhistorieprovet på studsmattan förut men då ville jag hellre hoppa lite så det blev inte så mycket av läsningen till slut. Det är ju så himla fint och skönt väder idag så man vill inte göra annat än att ligga och sola. Det är ju så himla drygt att behöva sitta inne och plugga när det är så härligt väder, det händer faktiskt inte så ofta just nu här i Sundsvall.

Får ta igen massa plugg ikväll kom jag fram till, ska istället gå ut och njuta av vädret! Sedan blir det träningsmaraton på ETIC med Matilda, skönt!

Ha en fortsatt trevlig dag!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0