Spin my head right round

Ligger och lyssnar på massa bra musik för tillfället, Right round - Flo Rida feat Kesha spelas just nu. Den låten ger mig peppande vibbar trots att jag är hur trött som helst. Jag älskar att ligga och lyssna på musik innan jag ska sova, då sover jag bättre på något sätt.

Värsta cupen ikväll gick rätt så bra, det var endast jag och Sara från mitt lag. Trots att vi bara var två så kämpade vi på riktigt bra och förlorade bara 4 matcher. En applåd till Madde som fick spela ensam idag, hon gjorde snygga viljemål också! Just nu ligger vi trea i serien och det känns okej, jag ligger även fyra i poängligan och det är jag nöjd över.

Imorgon har jag drogdag från 9  till halv 1 på förmiddagen i Kyrkans hus, inte så lockande kanske men det är alltid bra med närvaro. Slutar halv 5 och har franska sista lektionen, det är så otroligt tråkigt. På kvällen ska jag i alla fall göra någonting roligt, för då ska jag på Streetdance på EGO med Madde och Elin, det älskar jag.

Ska ta och njuta av the music nu och sedan sova.
Godnatt!
/Isabelle

P.S. Nu är min historierapport inskickad, pirrigt men skönt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ju ganska roligt i kyrkans hus:)

2009-05-05 @ 18:35:19
URL: http://maliinwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0