Torsdag - 090507

Började 12 imorse, mycket skönt. Dock har det inte varit några roliga lektioner idag men det är väl smällar man får ta. Har religion nu men vi får arbeta på valfri ort så jag sitter och gör lite annat, fy skäms på mig. I bakgrunden har jag jättemysig bakgrundsmusik och sitter i en soffa med en filt runt mig. Jag vill inte åka hem, vet inte varför, tror jag ska åka till mamma och dricka kaffe. Fast jag är ju lite hungrig förstås, ganska mycket hungrig.

Jag är superglad, vi behöver inte skriva rapport i samhällen nu längre! läraren ändrade till valfritt så jag ska skriva en uppsats istället. Det underlättade väldigt mycket att få det beskedet. Dock har jag ju hur mycket som helst att gör i skolan och det känns inte så positivt men det ska nog gå bra. Får ju en veckas ledighet från skolan så jag har bara tre veckor kvar, ganska skönt när jag tänker efter.

Ikväll ska jag springa, förhoppningsvis. Jag skulle tycka att det var superskönt så jag ska nog göra det. Måste även plugga förstås, vad annars.

Har inget mer att tillägga för tillfället!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0